Subject: Vs: Riigiasutuste digiarhiivi vajalikkuse ja loomise võimalike variantide analüüs
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: "'Delis Lauringson'" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 14:45:52 +0200

Tere

Jah, minu ees- ja perekonnanime võib aruande osalejate nimekirja lisada.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5649 9145

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Delis Lauringson <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 18. detsember 2024 13:09
Teema: Riigiasutuste digiarhiivi vajalikkuse ja loomise võimalike
variantide analüüs

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutame Teile LevelLab OÜ-st Riigi Tugiteenuste Keskuse tellitud uuringu
„Riigiasutuste digiarhiivi vajalikkuse ja loomise võimalike variantide
analüüs “ raames. Osalesite antud uuringu intervjuus ning sooviksime
küsida, kas võime Teie eesnime ja perenime lisada aruandesse intervjuus
osalenute nimekirja?

Kinnitame, et intervjuu kokkuvõtteid ja tsitaate me konkreetsete isikutega
ei seosta.

Loodame Teie heakskiitu ja täname juba ette!

Lugupidamisega

Delis Lauringson

Projektijuht

LevelLab OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>